7 gru 2012

Kochany Mikołaju ♥

Mikołajki zaliczam do dnia udanego, dostałam wymarzone prezenty, które zaraz pokażę :) Czy Wasze mikołajki były równie udane ?: )

 1. Torebka to w sumie pierwszy prezent który dostałam. Jest od mamy, przywiozła mi ją z Lublina. Nosi się super, jest bardzo pakowna, bez problemu zmieszczą się w nią wszystkie potrzebne mi książki ☺

2. Mini pufy - kolejny prezent od mamy. Są na prawdę niewielkie, ale stanowią ciekawy dodatek do pokoju.

3. Ramki - przeurocze dodatki, które czekają teraz aż włożę w nie zdjęcia i powieszę na ścianie, haha ;) Dostałam je na klasowe Mikołajki ;-)

4. Skarpetki + słodycze - to prezent od Agi, za który jeszcze raz dziękuję Słońce, właśnie w nich sobie leżę i jest mi mega cieplusio, hahah ♥

5. Smerf - prezent od kolegi z klasy, kiedyś w gimnazjum mówili na mnie Smerf z powodu mojego wzrostu =D

6. Paczka od Karoliny - spoko koko i te sprawy, grunt, że mam podstawowe przybory, haha <3 Co roku kupujemy sobie takie głupawe paczki ;-)

7. Prostownica Braun Satin Hair 7 to prezent od rodziców, z którego cieszę się najbardziej. Na stronie producenta możemy przeczytać o zaletach prostownicy klik. Sama napiszę jej recenzję za jakiś czas, jak jej trochę popróbuję ;)

Oprócz rzeczy wymienionych wyżej dostałam masę słodyczy - szczególnie w paczce z Niemiec <3  Czym tego roku obdarzył Was Mikołaj ? ;-)

11 komentarzy:

  1. Te pufy wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę taką prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładna paka, ja też nie długo zrobię post- prezentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eii, świetne te pufy są.: D
    Nie no, słodycze są świetne, w sam raz na nudne jesienne wieczory.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wszystkich prezentów najbardziej spodobały mi się pufy ;d Ciekawy pomysł na doposażenie wnętrza pokoju, do tego prezentują się bardzo przyzwoicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba :)
    ZAPRASZAMY: http://hotfashionstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. łał zazdroszczę prostownicy :) ja czekam na moja paczuszkę z prezentem mikołajkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tym roku dostałam kurtkę i torebkę od rodziców, książkę od cioci i słodkiego misia od chłopaka - i to chyba moje najlepsze mikołajki <3 twoje prezenty też są świetne!;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogaty ten Mikołaj :D Bardzo podobają mi się te pufy! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...