1 paź 2012

Co było w paczce niespodziajce..

Jakiś czas temu pisałam na blogu o paczce, która przyszła do mnie praktycznie niespodziewanie. Zapomniałam kompletnie, że zgłosiłam się na portalu Uroda i zdrowie do testowania ciasteczek firmy Piast. Bardzo spodobała mi się odmienna forma testowania - wszystkie ciasteczka były przepyszne!

 Moje ulubione to zdecydowanie Zeberki! Każde z ciasteczek ma w sobie coś, co sprawia, że chce się więcej i więcej ;-) Dostaniecie je w większości sklepów spożywczych - także jeśli je spotkacie - całkiem śmiało po nie sięgajcie ;)!

Jakie łakocie lubicie najbardziej ? ;-)

18 komentarzy:

  1. ja lubię słodycze i to wszystkie, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  2. MNIAM MNIAM, uwielbiam ciastka, szczegolnie czekoladowe i kokosowe... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej paczce było to samo. Najlepsze dla mnie okazały się herbatniki w czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, taka forma testowania chyba jest najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm ile smakowitości:) ja uwielbiam czekoladę, ale ciasteczkami nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem przyjemne testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaaaaaaaaaaaami :D
    Najchętniej wyjęłabym je ze zdjęcia i przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam wszystko to co ma czekoladę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie dosłownie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojciuuuu! testowanie ciasteczek! o tym jeszcze nie słyszalam :D dla mnie to mogło by się źle skończyć. hihi
    smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj spokój dziewczyno, tak kusisz o tej porze! A ja jestem na diecie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak sie u Ciebie zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...