22 wrz 2012

Beauty : Pielęgnacja włosowa

Niedawno, jedna z Was poprosiła abym dodała notkę o pielęgnacji włosów. Takie notki już były, ale w sumie pielęgnacja moich włosów uległa radykalnej zmianie. Popełniłam kilka grzeszków - zbyt często prostowałam włosy czy szłam spać z mokrymi. Teraz włosy są nieco osłabione i pora na regenerację !

Szampony 
 1. Dove - szampon z olejkiem arganowym - zdecydowanie mój ulubiony, posiada sylikony w składzie, jednak dla moich jasnych włosów są one konieczne ;-) Dawno nie miałam przyjemności z takim dobrym szamponem.
2. Babydream - delikatny szampon, bardzo przyjemny, niestety strasznie plącze włosy. Używam go tylko po olejowaniu  - radzi sobie z nimi super ;-)
3. Garnier - (recenzja) lub Syoss (niewidoczny na zdjęciu) używam sporadycznie, moje włosy lubią różnorodność. Szampony nie są złe, ale Dove jest o niebo lepszy. 
4. Johnsons baby - miniaturka łagodnego płynu do mycia ciała i włosów - na pewno poszukam w sklepie pełnej wersji, bo płyn jest prześwietny - ma świetny skład, nie plącze włosów, nadaje blask i pięknie pachnie ;-)

Odżywki / Maski
1. Joanna , Apteczka Babuni - odżywka normalizująca. Ot taka zwykła odżywka, która pięknie pachnie! ;-) Włosy są po niej mięciutkie, ale nic poza tym. Potrzebowałam odżywki, ta wydała się w porządku, jednak nie do końca spełnia swoje zadanie, pewnie więcej do niej nie wrócę.
2. Joanna - Ultra color system - odżywka, która ma za zadanie eliminować platynowy odcień. Nieco się jej obawiałam, ale okazała się świetna! Ma niebieski kolor, nieco za bardzo intensywny zapach, ale poza tym same cuda - nadaje włosom piękny odcień, są po niej mięciutkie, wygładzone i poukładane. Używam je ok. 2 razy w tygodniu, włosy po odżywce np. tutaj.
3. Maska Alterra Granat i aloes - aaa ♥ Według zaleceń producenta używam jej raz w tygodniu, pozostawiam na włosach nieco dłużej. Maska pięknie pachnie, wygładza, ma naturalny skład, jest super wydajna i mega tania - nie miałam do czynienia z lepszą maską ;-)
4. WAX - wszystkim znany, przez większość lubiany, ja ograniczyłam go do nakładania raz w tygodniu, ale na prawdę polecam do regularnego stosowania.

Oleje
1. Alterra - używam go raz w tygodniu, staram się pozostawić na całą noc, ale już po godzinie olej daje niezły efekt. Olejek odżywia włosy, nadaje im blask i pozostawia mega miękkie . 
2. Olejek Avon z Planet Spa - zdaje się jest już niedostępny w Avonie. Miałam go w szufladzie od dawna, ale używam od miesiąca. Olejek rozgrzewamy i nakładamy na włosy na minutę, po czym myjemy włosy. Olejek pachnie nieziemsko, ma dobry skład, jest bardzo wydajny i pozostawia włosy idealne ;-)!

Reszta
1. Matrix - Iron-in control - spray do prostowania włosów, najlepszy, ale też najdroższy jaki miałam. Za 250 ml zapłaciłam 50 zł, ale mam go już ponad rok, więc chyba nie jest tak źle. Polecam osobom, które często prostują włosy. 
2. Woda pokrzywowa - używam jej od kilku dni, więc jeszcze się nie wypowiem na jej temat ;-) 

Tyle. Wszystkich produktów używam na przemian, stawiam na różnorodność. Dziewczyny, wciąż szukam dobrej odżywki, jakich Wy używacie ? ;)

18 komentarzy:

  1. jestem ciekawa wody pokrzywowej, chętnie wypróbuje gdy skończy się moja brzozowa isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty wydają się naprawdę świetne!:)
    Ja używam odżywki Pantene:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do jasnych włosów to jak dla mnie tylko Pantene, kiedyś używałam z serii do włosów rozjaśnianych ale już jej nie ma, albo tak się zakamuflowali nowymi opakowaniami, że po prostu nie widzę jej. Możesz wybrać sobie którąś, szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super post:) baaardzo przydatny:):)

    ja obecnie psozukuje czegos do lamiacych sie wlosow...

    http://pixlr.com/express/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs :):):) do mnie:):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty ;)
    Przypomniałaś mi ,ze muszę sobie kupic wodę pokrzywową ;d
    Ile kosztuje Maska Alterra Granat i aloes i olejek z tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywha.. hmm też wciaż szukam do moich tragicznych włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem okropna, bo wgl nie dbam o swoje włosy ;o prostuję, chodzę w mokrych spać. jedyny plus - nie suszę :P
    że ci się chce tego wszystkiego używać o,o

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szampony Garniera, niestety Dove powoduje u mnie łupież. Co do olejków to też używam tych z Alterry :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. WAX też uzywam ;)

    wpadaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wlasnie poszukuje jakiejs dobrej odzywki ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  12. planuję zakup wody pokrzywowej i brzozowej :)
    babydream również po olejowaniu używam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥♥♥

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Maskę z Alterry uwielbiam. :) Ale się złożyło, miałam jutro właśnie dodać wpis o pielęgnacji włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, to czekam na Twój post :)!
      nie mogę wejść na Twojego bloga, pisze, że profil niedostępny ;<

      Usuń
  15. O, a ja tego z Johnsons użyłam do mycia pędzli.. polecam, hehe :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...