8 mar 2012

O olejku rycynowym jeszcze raz - sposób użycia. Dzień Kobiet

Dzień dobry ;)
Kilka z Was prosiło mnie o dokładne pokazanie jak stosuję olejek rycynowy. Mimo, że zakończyłam kurację olejkiem chętnie zastosowałam go jeszcze raz, tym razem nie na całą noc, posiedzę z nim godzinę. Więc po kolei . 

Potrzebne będą : 
olejek rycynowy 30 g
kubek z wrzątkiem/gorącą wodą
połówka cytryny
odżywka do włosów
miseczka i ewentualnie pędzel do farb do włosów 


1. Olejek rycynowy wkładam do kubka z gorącą wodą i zostawiam na kilka minut

2. Do miseczki wciskam sok z połówki cytryny - ile się da ;) 

3. Dodaję odżywkę, na tak zwanego czuja, tyle ile uznam za słuszne. 
 tyle okazało się za mało, więc wzięłam jeszcze.. 

i mieszamy..
 
4. Wlewam rozgrzany olejek rycynowy i mieszam do utworzenia jednolitej konsystencji. 
\
5. Nakładam na skalp, następnie na końcówki, jak coś zostaje to na resztę włosów, następnie masuję chwilę, wiążę kucyk, ręcznik na poduszkę i dobranoc ; )   

PROPORCJE MOGĄ BYĆ RÓŻNE W ZALEŻNOŚCI OD DŁUGOŚCI WŁOSA! 

NIEDŁUGO POKAŻĘ WAM FOTORELACJE WZROSTU MOICH WŁOSÓW. 

 ___________________________________________
Dziś przyszliśmy na 1 lekcję - a tam żadnego chłopaka - same dziewczyny! Po 2 minutach wchodzą chłopaki, każdy w koszuli i z różą! Ale.. dostałyśmy róże i chłopcy wyszli! Po chwili jednak wrócili z ciastkiem! Huhu byłyśmy nieźle zaskoczone, miło, że stać ich było na taki gest! 
 Jak Wy spędzacie Dzień Kobiet ? :)

16 komentarzy:

  1. Piękna róża:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, nigdy nie słyszałam o tej kuracji :D, chętnie wypróbuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten olejek i nic mi nie pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zmieszałam alterrę z rycynowym i położyłam na wieczór... potem myłam włosy 2 razy i poszłam spać z mokrą głową. wyschły włosy oczywiście, ale były tłuste. olejek rycynowy się nie zmył! musiałam torturować rano pod prysznicem włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie była podobna sytuacja, w klasie byłyśmy same i tak dla ściemy trzech chłopaków, a reszta pojawiła się pięć minut po dzwonku z kwiatami i lizakami (:

    OdpowiedzUsuń
  6. My też dostałyśmy tulipanki od chłopaków w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu ja jestem chora , więc mój Dzień Kobiet to tylko 5 miłych życzeń na GADU <33

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam zwiędłego tulipana xd
    moje włosy potrzebują tylko ścięcia końcówek : )
    wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna różyczka ; )
    Ja dostałam upominek od kolegów z klas ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego aj zokazji dnia kobiet :) a tą miezszanke wyorubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stosuję olejek i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. my dostałyśmy tulipany, ach, tak wiosennie się zrobiło ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam olejku rycynowego na końcówki włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...