10 wrz 2011

brak pomysłu

     Karol ma już nagrobek - "Byłeś dobry, szczęśliwy i roześmiany. Żal tych kartek nie zapisanych"...


I love weekend :) Aczkolwiek weekend oznacza dla mnie teraz wyjazdy w mało przyjemnych sprawach to i tak się cieszę. Liceum jest hm.. dość inne niż gimnazjum :). Ale co tam damy rade :D! Nie mam pomysłu na notkę. Właściwie to mam, ale żeby owy pomysł zrealizować czekam na pewną paczkę.. A co w niej? Same się niebawem przekonacie :) Zapraszam na facebooka :)


Lecę ;) :*

7 komentarzy:

  1. Ja za rok moze pójdę do Liceum, ale jak na razie bardziej technikum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja trenerka ma na nagrobku napisane " życie jest zbyt kruche "

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny naszyjnik.
    mnie za rok czeka liceum- ;/
    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...