25 mar 2011

Open Days

Hej dziewczyny !:) Wczoraj zrobiłam pyyyszne gofry ! :) Wieczorkiem wstawię ich zdjęcie, żeby Wam smaka narobić!: )

Dziś byliśmy w ZS-ie na dniach otwartych. Jej super było! Te chłopaki ze straży granicznej , mmm... ;d I potem z dziewczynami na miasto i zbiłam lakier w sklepie z Adosa, także na szczęście nie drogo mnie to kosztowało. W  niedziele wracają rodzice z Niemiec!: ) Tęsknię za nimi już ; ) Zmykam pooglądać jakiś film czy coś : ). I pora najwyższa zabrać się za moje paznokcie, bo są w opłakanym stanie. Do potem :)! 

 Bluza - converse (sh ) 

 Kurtka - Miss Pierrot
Rękawiczki + beret - zwykły butik
Szal - efekt

 Bluzka - Hosue 
Koszula - sh
+ plakietka z racji Comeniusa =D


Skóra - ???
Chustka - szafa mojej babci :)

8 komentarzy:

  1. Dawaj te gofry, mmm. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezdara mała ;p
    Lubiłam dni otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawy :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ;)
    masz cudne adidasy! :) i widzę, ze tylko babcie mają takie cudne kwiatowe chustki;) moja także;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna skora hustka i koszula:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz te zestawy :** <33

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...