24 mar 2011

Otwarte !

Witajcie dziewczyny :) Cieszę się , że spodobały się Wam moje kurczaczki z poprzedniej notki! :) Spodobała Wam się również bluza, zapomniałam dodać , że dałam za nią 7 zł :)

Dziś po szkole zrobiłam zakupy do domu oraz trochę warzyw na kolację i produkty do gofrów, które będę pewnie dziś robić ; ). O i kupiłam szamponetkę - mam lekko ciemniejsze włosy ; ) I kilka innych drobiazgów. Jutro wybieramy się do ZS na dni otwarte, a potem z dziewczynami na miasto : )



 Reebok ,
Spodnie -  ? 
Koszulka - converse (sh )
Bandamka - Idea
Kurtka/Bluza - Fila ( sh ) 

9 komentarzy:

  1. Ładne pazurki ;)
    Może zmalujesz coś na paznokcie tygodnia u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam malować paznokcie!:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza swietna :) http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie , fajnie:D
    zapisuję się do obs. i liczę na to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog, bardzo mi sie tu podoba, bede czesciej wpadac. <3
    dodaje do obserwowanych, zapraszam do mnie :*
    ciekawe noty + zdjecia! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to twoje własne takie długie paznokcie ? ;oo

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nawet jednego bym takiego długiego nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...