14 paź 2012

Shopping: Na sweterki przyszła pora

Od dłuższego czasu poszukuję sweterków idealnych na jesień i zimę. Oczywiście już bardzo dużo wpadło mi w oko i nie umiem zdecydować się, który wybrać! Na pewno kiedy będę zamawiać zapytam Was o zdanie na moim facebookowym profilu, na który zresztą bardzo zapraszam klik. Póki co moja garderoba przyjęła w swoje łaski sweterek, który pokazywałam Wam już jakiś czas temu. Nosi się świetnie, jest przyjemny w dotyku i pasuje do większości rzeczy ;)!

Kupiony na allegro, dostępny na aukcjach użytkownika Majo. Ostatnio na aukcjach tego użytkownika pojawiły się urocze sweterki z kokardkami z tyłu. Mam upatrzone trzy modele nie wiem na jaki się zdecydować, bu ;(

zapraszam na bloga mojej przyjaciółki Klik ♥

30 komentarzy:

  1. ładny, ale ciepły to on chyba nie jest:p

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny:)
    tak sweterki teraz bez nich to nie da rady ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny! <33.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie złote guziczki w sweterkach, uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest sliczny, ja tez sie musze zaopatrzec w jakies fajne i grube na zime *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek śliczny,a koszula pod spodem jeszcze lepsza.! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie pora na sweterki jest zawsze :)
    Twój jest bardzo uroczy.
    zapraszam; http://kitten-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Polączenie paski+ groszki jest bardzo ryzykowne.

    www.nathalie-who.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zajrzalam na link na allegro do użytkownika ze sweterkami i jestem ciekawa bo rozmiar ubran ma uniwersalny czy na pewno będzie na mnie pasował skoro ogolnie noszę rozmiar S ?
    bo kuszące mają propozycje :)
    sweterek ładny :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten sweterek ładne ma guziczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek oczywiście ładnie się prezentuje :) Również musiałabym rozejrzeć się za powiększeniem ilości sweterków :P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi miło czytać takie komentarze, aż się zaczerwieniłam, ciesze się że Ci się podobają :) przeuroczy sweterek, uwielbiam zdobienia złotem, guziki mnie oczarowały jak i ten zegarek, nie wiem czy nie mamy identyczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten sweterek, podobaja mi sie jego kolory :) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sweterek jest przepiekny :D uwielbiam wszelkie rodzaju paski i zlote elementy wiec jak dla mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny :) taki kolorek ciekawy :)
    no i paski ja uwielbiam paski :)

    zapraszam do mnie i do polubienia mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję kochana ♥
    piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  18. dokladnie teraz jest czas na sweterki ;)

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolna parę butów ;)! zapraszam ;)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...