24 sie 2012

O tym jak spędziłam niedzielę

Jak już wcześniej pisałam, niedzielę spędziłam nad Soliną. Pierwszy post możecie zobaczyć tutaj. Dziś pokażę Wam kilka zdjęć, nie ma ich co prawda dużo, ale zawsze to coś ;-)  Zabrakło zdjęć krajobrazów, jednak mamy tam na tyle blisko, że jesteśmy tam przynajmniej raz w roku i takowe zdjęcia już posiadamy. Dziś Solina z trochę innej strony ;-)
Nad Soliną jest masa motocyklistów, nie ma się co dziwić, takie kręte drogi to na pewno dla nich niesamowita frajda. Najbardziej zadziwiła mnie jednak tabliczka obok jednego ze stoisk z koszulkami i perukami " zdjęcie w peruce 2 zł" hahaha, na czym to ludzie jeszcze będą zarabiać ? ;) Gdzie spędziłyście swoje wakacje ?

23 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia.Zawsze będą wywoływać piękne wspomnienia... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, ile ja nad Soliną nie byłam ... też jestem z Podkarpacia, pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. w ten weekend wybieram się nas Solinę :) jeszcze nigdy nie byłam :) a ja wakacje spędziłam w Egipcie i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na odpowiedz na poczcie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku takze bylam nad solina :) poniewaz wyjazd to byla niespodzianka mojego chlopaka dla mnie to oczywiscie bylam zachwycona :) ale powiem ci, ze lepiej robic tak jak ty - pojechac na weekend.. my bylismy troche za dlugo i no wiesz.. co tu robic :)
    ps. pamietam ten napis o peruce! sama sie z niego smialam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki lód :D nie łamał się:D?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia :D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)

    nie możesz wejść na mój blog? :< szkoda :<

    Pozdrawiam.

    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmmmm, ja tez je uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie soline;)

    zapraszam do siebie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faaajnie foooiki ! ;))

    +Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje, ale do ładnej figury to mi jeszcze daleko ;p
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie jestem nad Soliną w Polańczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia z wakacji :)))))))


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...