30 sie 2012

Moje must Have część druga ;-) + żółta Adidas ♥

Niedawno pokazywałam Wam moją listę must have tutaj. Minęło kilka dni, a już udało mi się małą część zrealizować ;-) Jednak przeglądając różne portale uświadomiłam sobie, że jest jeszcze kilka rzeczy, które muszę mieć, dlatego przygotowałam kolejny kolaż ;)

  • Biała koszula - mgiełka, bez rękawów, nie musi być wiązana jak na zdjęciu, nawet wolałabym aby była bez tych wiązań ;)
  • Listonoszka - ta ze zdjęcia, firmy Atmosphere, miętowa. Oczywiście nie pogardziłabym różową lub żółtą ;)
  • Sweter oversize - koniecznie oversize i koniecznie ciepły !:) Nie mam upatrzonego konkretnego modelu ani koloru, jednak myślę, że to kwestia czasu ;-)
  • Plecak - zdjęcie z przymrużeniem oka, mam już jeden upatrzony, ale wciąż szukam jeszcze ładniejszego ;)
  • Jasne rurki - wszystkie moje jeansy są na mnie szerokie. Teraz marzą mi się przylegające. Koniecznie jasne, może nie aż tak jasne jak na zdjęciu, ale na pewno nie ciemne ;-)

A teraz pora na nowości, które zagościły w mojej szafie - trzeba realizować swoją listę Must Have! :-) Jutro pojawi się outfit z nowymi zdobyczami ;)

Adidas

Jaram się bluzą jak dziecko klockami Lego ;-) Marzenia trzeba realizować prawda ?:) 

27 komentarzy:

  1. bluza fajna, ale szkoda, że żółta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna bluzka <3
    obserwujemy:>

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterki oversize uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Czekam na stylizacje z nimi :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym taką bluzę Adidasa ale czarną ze złotymi paskami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta listonoszka jest boska<33

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś w liceum i marzy ci się plecak z atomówek? :P bluza ekstra, super kolor♥

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam posta, zawsze czytam ;) napisałaś z przymrużeniem oka, co oznacza, ze podobny ci się podoba :p Jak ci się taki podoba twoja sprawa, po prostu zapytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tą listą must have ;> Piękna bluza ! ja chcę zwykłą czarną albo różową ,o ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluza ! <3

    zapraszam do mnie :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ta miętowa torebka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje must have jest bardzo podobne!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza, ale wolałabym jak już w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie nie lubię bieli, ale biała koszula to świetna baza pod wiele stylizacji i zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza jest super ;)

    Wpadnij do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta miętowa listonoszka strasznie wpadła mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. podobną listonoszkę widziałam dzisiaj w mohito :)a na tą gumeczkę ze złotą klamrą poluje i nie moge upolować :( gdzie ją dorwałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też muszę podobne rzeczy kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. LOL ! jaki plecak . ahahahahaha . zawsze spoko . fajna bluza ale czemu żółta ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież napisałam Z PRZYMRUŻENIEM OKA. Takie akurat zdjęcie miałam pod ręką więc. a bluza żółta, bo taką chciałam, mam już kilka i teraz przyszła kolej na taką ;)

      Usuń
  21. bluza z lego... ojjj chcialabym :)) marzenia się spełniają haha


    palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...