22 lip 2012

Asymetryczna ♥

Klasyczna, czarna, najzwyklejsza a jednak coś w sobie ma. Uwielbiam takie spódnice. Szczerze mówiąc moda na asymetrię wcale do mnie nie przemawiała, dopiero jak w sklepie mogłam dotknąć owego cuda, stwierdziłam, że muszę ją mieć. Tak oto nabyłam swoją pierwszą asymetryczną spódniczkę, oczywiście na allegro - nawet z wysyłką wyszła mnie połowę taniej. Następna do kolekcji będzie miętowa, a co ;)! Niestety zdjęć porządnych nie posiadam, jedynie takie na szybko - przed kościołem. Musiałam przełamać jakoś biało - czarną stylizację, dlatego zdecydowałam się na malinowe buty ♥


spódniczka - allegro rajstopy Gabriella top, buty - No name

19 komentarzy:

  1. ślicznie w niej wyglądasz, ja jakoś się w niej nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci:-) Świetnie z tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w ostatnim czasie zaczęłam zauważać asymetryczne sukienki i spódnice. i chyba zainwestuję w taką sukienkę na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłabym abyś nie publikowała też mojego poprzedniego postu bo podałam adres mailowy i GG ;) Marika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Chętnie bym taką przygranęla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna uwielbiam takie asymetryczne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna spódniczka i bardzo ładne rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna . :)
    ja mam białą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty i spódniczka też ciekawa :)
    Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  10. such a pretty skirt! love those shoes!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka i buciki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wybór z tymi butami ;) Podoba mi się ta spódnica:D Podaj namiary na sprzedawcę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zlerinizі a k olаn κad nlar bu ρozіsyona
    baу l rlar, hem de bacaklar n z bігbirine do ru yаkla t
    г rsan z, LINGΑM'i erkeklik organ i? The erotic massage facilities are targeted at a premium on the tiny island.

    my web page - here you go to order sensual massage in London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...