9 maj 2012

Tydzień 5: niebieski. Projekt Rainbow + WYNIKI

Przez Komunię zupełnie zapomniałam o Projekcie Rainbow! Jako, że rozdanie miało motyw niebieskich paznokci postanowiłam połączyć te dwa fakty :) 
Otóż odpowiedzią na pytanie był koń Rafał :)! Padły odpowiedzi Smerf, Shrek itp. Wprawdzie mój malunek nie do końca konia przypomina - ale jak na pierwszy raz jakoś wyszło. Jajka wielkanocne są dlatego, że paznokcie były malowane w czasie świąt

no cóż jakoś to wyszło. Nagradzać za odpowiedź nie będę nikogo, bo nikt nie był na tyle blisko abym mogła kogoś wybrać. 

Tymczasem rozdanie wygrywa:
  Gratuję Ci i proszę o kontakt : asieek13@gmail.com

18 komentarzy:

  1. O super, bardzo się cieszę! Już wysyłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pzanokcie :)
    Pozdrawiam Kosti xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda,
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszły te paznokcie :) Mam pytanie gdzie kupiłas szampon i wcierke JANTAR?\

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon jest łatwo dostępny - praktycznie w każdej aptece go widziałam a nawet w drogerii. Odżywkę zamówiłam sobie w aptece Arnica. Myślę, że da radę to zrobić w każdej aptece bez problemu. Szkoda mi było zamawiać na all i płacić jeszcze za wysyłkę, skoro mogłam ją mieć po 11 zł ;)

      Usuń
    2. OKej dzięki. Dziś zaczynam totalną regenerację włosów :) Nie wiem czy znasz przesąd że od studniówki aż do matury nie obcina się włosów. Ja się własnie stosowałam do niego jak większośc dziewczyn z mojej klasy. Tylko tyle że nic nie robiłam. Włosy myłam po prostu szamponem i raz na jakiś czas maska lub odżywka. 18 maja ostatnia mkaturka i scinam ze 2-3 cm włosów a teraz juz zaczynam dbać o siebie i włosy. A czytając twoje opinie postanowiłam sprobowac. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. znam ten przesąd :) myślę, że ścięcie jest dobrym początkiem pielęgnacji ;)! Odżywkę powinnaś nakładać po każdym myciu :)

      Usuń
    4. Tego szamponu i wcierki nie znalazłam w żadnej aptece a byłam chyba w 4. W drogeriach też nie znalazłam. A w jakiej drogerii go widziałas?

      M.

      Usuń
    5. kurcze nigdy nie pamiętam nazwy! obiecuję jutro sprawdzić i Ci napisze:)

      Usuń
    6. Dziękuję Ci bardzo ;*

      M.

      Usuń
  5. to nie postać z bajki!
    nie widzę jej w telewizji
    haha
    lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak nazwiesz to inaczej ?
      bajka wcale nie musi równać się telewizja.
      haha
      lol

      Usuń
    2. dokładnie sie zgadzam. To że nie ma w telewizji nie znaczy że to nie jest bajka. Chyba nie nazwiesz tego filmem?
      haha
      lol

      Usuń
  6. Kuuurcze tylko jedno miejsce :( Gratuluję zwycieżczyni

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...