19 mar 2012

BEAUTY : Słów kilka o tym jak dbam o paznokcie

Dzień dobry! 
Dziś pokażę Wam jak szczegółowo pielęgnuję paznokcie.

1. Odświeżam je zmywaczem po paznokci, następnie wyrównuję - szklanym pilniczkiem i nożyczkami. 

2. Peeling do paznokci - ucieram go w całą płytkę paznokcia i skórki. 


 Peeling na szpatułkę, która szczerze mi się nie podoba :) 
 
 
4. Lawendowy olejek do skórek - ma pędzelek taki jak tradycyjny lakier, maluję nim skórki

Następnie lakier, w zależności od nastroju dobieram kolorek :) Jeśli rezygnuję z lakieru maluję je odżywką 8in1 od Eveline 
 jest różowa, bo mój brat zmieszał ją z nie wiem czym, ale na paznokciach jest bezbarwna :)

Dzisiejszy dzień był baaardzo pracowity!
ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI SPRZEDAM !
A Wy co dziś robiłyście ?

15 komentarzy:

  1. dobry ten preparat co przyśpiesza wzrost ?
    bo sie kilka razy zastanawiałam czy kupić : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tej odżywki z Eveline:) Jak na razie oszałamiających efektów nie widzę, ale kolor mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno odżywki z avonu są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam kiedyś tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i na 100% przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm,ciekawie. dzięki twojej notce zastanawiam się nad różnymi kosmetykami pielęgnującymi paznokcie :)
    zapraszam do siebie puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten preparat na wzrost paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo cikawy i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę głównie Avon! ;p Ja też mam jakiś peelink, olejek i krem do skórek i paznokci, a teraz jeszcze szukam dobrej odżywki takiej jak np. eveline np.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zaczęłam używać tej odżywki i mam nadzieję, że faktycznie pomaga - może w końcu udałoby mi się doprowadzić paznokcie do porządku! :)
    xoxo,
    Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry ten peeling i ten preparat na wzrost paznokci ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. anm :C bo to chyba z jakiejs starej serii ^^! powyzszych nie zm

    OdpowiedzUsuń
  13. Іt's definitely a Erotic Massage person. The 2nd and 3rd floors are devoted to guest rooms. We offered services that I tried. To receive future articles by Deborah Nies, scroll to the top; it's thе Barnеs & Noble website, but if yοu've ever had!

    my homepage; erotic massage london costs

    OdpowiedzUsuń
  14. Theгe is no copy besides ''Introducing
    G-Seгіеs Cole Haan. јoggіng ѕhoes is reсognized іnternatіonally
    as a lеaԁing manufactuгe аnd
    supρlier of athletic shоeѕ аnd аpparеl in the wοrlԁ.
    Its sіmple messаging has succeedеd in offeгіng jogging shoes golf
    dгiveгs, ѕhoes, bagѕ and some other frеquencies of lіght can enhance contrast.



    Αlso visit my web site: white nіκе free
    ()

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...