17 mar 2012

Słów kilka o pomarańczy na paznokciach, nowym podkładzie Avon i o nowym katalogu .

Hej ;)! 
Jakiś czas temu zamówiłam sobie jeden z nowych lakierów Avon, z kolekcji neonowej orange creamsicle. Lakierów Avonowskich mam dużo, zdecydowanym ulubieńcem jest neonowy niebieski i pastelowy róż, aczkolwiek pomarańczowy hm.. zaciekawił mnie ;) 

Buteleczka jak zawsze 12ml cena waha się w granicach 13 zł. To nie tak dużo, ale za tą cenę moglibyśmy mieć 3 i więcej lakierów innej firmy. W środku znajdują się kuleczki, które mają pomóc w rozmieszaniu lakieru. 

Nakładam już z przyzwyczajenia dwie warstwy, z tym kolorkiem to konieczne. Strasznie spodobało mi się, jak wygląda na paznokciach, jest taki.. nietypowy! :) Świetnie się rozprowadził, nie odpryskuje, na paznokciach wytrzymał ok. 3 dni. 

Tak prezentuje się na pazurkach : 

  Niestety, na jednym zdjęciu się kończy, zapomniałam zrobić więcej, a lakier już pożegnał się z moimi pazurkami ;) 

Kolejną sprawą jest nowy podkład Avon - idealna cera. Będzie dostępny w katalogu 05/2012, czyli już niedługo. Zamówiłam sobie próbkę i jejku jak dla mnie to pierwszy podkład który zrobił na mnie dobre wrażenie! Próbka wystarczyła mi na dwa malowania, to trochę za mało by stwierdzić czy jest dobry, ale po pierwszym użyciu pozytywny szok. Czy któraś z Konsultantek zamawiała go sobie z demo? Jeśli tak, proszę o szybką opinię :)! 

W katalogu 05/2012 Avon przygotował dla nas nową mascarę, perfumy w super cenach! Moja Herve Leger Ete jest za 90 zł (normalnie jest za 150!) także pewnie się w nią zaopatrzę :) Ponadto Perceive w wersji męskiej, róż za 14 zł, i wspomniany wcześniej nowy podkład ;) Katalog oceniam na średni, aczkolwiek już sobie coś upatrzyłam, jak zamówię pokażę Wam co to takiego ;)  
Widziałyście już nowy katalog ? Jeszcze raz proszę o informacje o podkładzie :)

12 komentarzy:

  1. Tez zostalam niedawno kons. wlasnie zlożylam zmaowienie na kat nr 4 :) co prawda 5 juz widzialam choc paczka do mnie dojdzie dopiero zamowilam sobie tez podklad sypki z mineralami zobaczymy jak on sie sprawdzie a tego kochana co ty nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. + oczywiscie dziekuje za odpowiedz odnosnie sprey;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe no 40 to moze i by mi bylo troche szkoda zaryzykowac ,ale jak za 25 to tak jak kazdy mnwcej podklad kosztuj wiec ja bym pewnie zaryzykowala:D I szczeze Ci powiem kochaan wlasnie zaryzykowalam zamawiając ten podklad sypki z avonu bo dokladnie nie wiem co to jest:D mam nadzieje ze nie bd zalowac bo kosztuje 27.90 :DDD ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładny, ale dla mnie trochę za jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ten kolorek lakieru, tylko trochę drogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor:)
    ja nigdy nie kupuję lakierów z avonu ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię neonowych lakierów. W katalogu 5 nie znalazłam niczego co by mnie zachwyciło ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor ma ten lakierek ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten pomarańczowy kolorek, ale ja jakoś nie lubię lakierów z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...