8 lut 2012

Sarna !

     Hej :)! Oczywiście się nie wyspałam, bo mama rano miała problem z komputerem i zdarła mnie z łóżka ; o. No ale przynajmniej sobie teraz mogę poleżeć :) 

Ostatnio na naszym podwórku znalazła się... sarna! Mieszkamy dość daleko od lasu, biedna się zgubiła. Po chwili okazało się, że jest ich aż dwie :) Ale tato z sąsiadem zadzwonili po leśniczego. Nie wiem co było dalej, mam nadzieję, że sarenkom nic nie jest ;) 
Jakie plany na dziś ?:) Ja muszę skoczyć do Cyfry, do znajomej, a później planujemy łyżwy ;)

15 komentarzy:

  1. miłej zabawy na łyżwach :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie miec sarenkę w ogrodnie hihihi ^^ zawsze chciałam widziec je gdzies z takiego bliska jak ty, zawsze zwiewały :<

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaał, u mnie nie ma takich widoków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też czasmi pojawiaja się leśne zwierzyny. ;pp

    obserwujemy ?

    http://shuffiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ; ) ja też nigdy nie widziałam sarny z bliska ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sarenka :D masz może ochotę poobserwować się ? Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rok temu tez mialam taka przygode z sarna ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetne ujęcie ;)
    Miłego lodowiska ^^ U mnie taki mróz, że się jeździć nie da :(
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A i mam pytanie, co do tej konsultantki. ty ile mas zlat ? bo ja nie ogarniam, to sie płaci tam czy co ? wiem, ze podałaś maila, ale ja wolę zapytać w komentarzu. Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jakie fajne zwierzątka w ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak jechałam przez las to malutki jelonek stał na drodze, szczęście ze się zatrzymaliśmy.
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne zdjęcie ! zazdroszcze mieć takiego gościa w ogrodzie !! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...