23 lut 2012

Pasiak jeszcze raz ; )

     Dobry! 
Jestem szczerze wyczerpana, nie mam na nic siły. Ale jeszcze jutro i weekend! Dziś zrobiłam coś głupiego - zamiast wysłać mmsa do chłopaka przypadkowo wybrałam numer kuriera! Jakoś do odkręciłam, ale paczki będzie teraz odbierała mama :) Zostawiam Was ze zdjęciami mojego dzisiejszego zestawu - pasiak sh, spodnie zwykły butik, wisiorek Avon. Taki sam wisiorek możecie kupić u mnie na szafie, lub pisząc na asieek13@gmail.com 



  Jak spędzacie dzisiejszy dzień? U mnie pada ! :(

17 komentarzy:

  1. no to super z tym sms, kochanie :p
    swietny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pada ! ;/

    Ślicznie wyglądasz ^ ^ !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten łańcuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiorek jest piękny :)) U mnie dzisiaj też poda :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny pasiak! ;)
    _
    o super, będę musiała sobie kupić tą pomadkę wreszcie, bo już się na nią zbieram od daaawna, a napiszesz jakie są "smaki"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wisior :D
    Dzisiejszy dzień to pasmo leniuchowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny sweterek :). u mnie tez padalo :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny naszyjnik.
    Obserwuję liczę na rew.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisiorek i set genialny ! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny naszyjnik i strasznie fajna "struktura" spodni :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny ten wisiorek *.*
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...