18 sty 2012

Shopping : Adidas ♥

     Hej ;)
Dziś będę się chwalić moimi ostatnimi zakupami, naturalnie skromnymi, ostatnio baardzo mało kupuję czegokolwiek. Cóż, kryzys ;) 

BLUZA, moja nowa Wielka Miłość zaraz po Krystianie , który jest najcudowniejszym chłopakiem na świecie :) 



 Spodnie , klasyczne jeansy 

oraz przeurocza miętowa katana


tyle :) Dziewczyny chciałam Wam podziękować za częste odwiedziny, za komentarze, za obserwowanie mojego bloga czy za lajki na facebooku. Jestem strasznie szczęśliwa , że tu wchodzicie. 
DZIĘKUJĘ

23 komentarze:

  1. mam podobną bluzę ADIDAS . ;p
    moja ma inny kolor. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza, chyba kupię taką samo tylko, że czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się anonimami> :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza jest świetna i ten cudowny kolorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom bluza jest śliczna ;)
    Obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy myślę udane! ; )
    Bluza mi się podoba, kolorek również świetny.
    Spodnie, rzeczywiście klasyczne, zwykłe. Ale mi się podobają.
    Każdy powinien w szafie mieć zwykłe, klasyczne jeansy.
    Kurteczka mi się tylko z tych rzeczy średnio podoba...

    Ale oczywiście, każdy ma inne zdanie na temat wszystkiego.
    ` Każdy ma swój styl ; ]
    To nie znaczy, że jestem niemiła ; P

    No chyba, że wolisz bym kłamała mówiąc : Przecudowneeee < 33

    Szczerze zakupy są na serio świetne! ; )
    Przede wszystkim udane.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupy : D
    świetna bluza : )
    luubię bardzo twojego bloga : *

    OdpowiedzUsuń
  8. anonimy piszą tak do każdych!czysta złośliwość!
    fajne zakupy, zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bluzy ;) Spodnie również ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a great post, I like it!!! These purchases are simply fab!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taka bluza z adidasa, tylko niebieska albo zielona (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluza! Ja zbieram się do zakupu takiej czarnej - nic specjalnego, ale najbardziej uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza, sama bym chętnie taka przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...