30 sty 2012

Słów kilka o musie od Essence

     Hej :) Przygotowałam dla Was obiecaną recenzję musu od Essence. Ja posiadam odcień 02 matt beige. Podkładzik ma lekką, piankową konsystencję. Dobrze się rozprowadza, odcień mam trafiony w 100% , bo nie uzyskuję efektu maski. Mus super matuje to mu trzeba przyznać, utrzymuje się długo, ale też nie bardzo długo. W każdym razie na 7 godzin lekcyjnych wystarcza i twarz mi nie świeci :) Puder stworzony jest dla dziewczyn, które chcą uzyskać naturalny efekt. Krycie jak najbardziej na plus podobnie jak wydajność, natomiast denerwuje mnie opakowanie, bo ciężko się z niego pod koniec wydobywa podkład: 


Kosztuje 15 zł, zdaje się , że jest dostępny w sześciu odcieniach w większości drogerii. To moje trzecie opakowanie, nakładam go gąbeczką do makijażu.  Polecam, ale podkreślam, że najlepiej nadaje się dla dziewczyn lubiących naturalność ;) 
 A Wy mieliście z nim przyjemność? ; )

19 komentarzy:

  1. Nie korzystałam jeszcze .
    Wiesz może czy są jaśniejsze odcienie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcająca recenzja. Jak tylko wyzdrowieję to lecę do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale tego jaśniejszego :) hmmm... nie wiem, czy on wygląda tak naturalnie. Dla mnie krycie ma dobre, a dobre krycie rzadko kiedy jest naturalne... chyba, że nakładasz go super cienką warstwą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niee miałam z nim przyjemnosci, ale chyba się na niego skusze ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ciekawy, nigdy mu się nie przyglądałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się zaopatrzyć w taki, bez podkładu nie mogę wyjść na ulicę XD
    Ogólnie świetnego masz bloga, obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam z tej fimry, ale uzywalam z rimmela i byl genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad nim i chyba go wezmę, ale ten w wersji najjaśniejszej będzie dobry dla bladej cery?

    OdpowiedzUsuń
  9. może sobie kupię ...? ostatnio jestem wierna nivei, jak sie skończy to zobaczę :D

    http://balaganwszafie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog na 100% będę wpadać częściej ... tylko jakoś nie mogę cię serwować ;/ ...może to dla tego że jestem na tablecie... ale jak tylko wejdę na komputer to nacisnę 'obserwuj' ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam '' jeszcze'' :D
    +obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go, ale czytałam już o nim na którymś blogu. :) ja wolę minerały. :)

    jesli masz chęć to zapraszam do mnie na konkurs:
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2012/01/konkurs-u-onelove-z-okazji-300.html

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie inglot jednak jest najlepszą marką kosmetyczną :d

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog! www.fashionmee3.blogspot.com zapraszam!!:) dodalam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. How do we аrmor Marines up so they aгe
    easilу flushed fгom the systеm.

    Mгs Sterlings erotiс massage Ultra Sоy Bod Cream is rich and hуdrating.
    Мodernity with ТraditionSloνenia Tеrme or Erotіс Mаssages cοmbine thе traditional
    techniques along with аdvanceԁ tгaining syѕtems which enhаnce the complete exρeгience.
    erotіc massagе trеatments сan be more fun than mу
    ѕіster's birthday party. Tina uses Image Skin Care, Acupuncture, Cupping and Gua Sha will poke, suck and scrape away pain.

    Also visit my weblog erotic massage London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...