24 sty 2012

dobry wieczór

Ogarniacie to co dzieje się w internecie ?




i like it .

11 komentarzy:

  1. masakra jakaś : (
    i podpiszą te głupie dokumenty jednak .
    a podobno Polska jest krajem demokratycznym..

    OdpowiedzUsuń
  2. szok z tym netem : o
    super focie!
    a piosenke uwielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie ogarniam ;o

    zapraszam, u mnie NN
    milo bedzie jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko to ogarnąć :) ja mam nadzieję, że nie będzie tak źle i że wszystko jest na wyrost trochę, ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ogarniam,ogarniam , że masz ładne włoski ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. szamponetką : )
    ale chyba dzisiaj maluje na inny : )

    OdpowiedzUsuń
  7. szamponetką : )
    ale chyba dzisiaj maluje na inny : )

    OdpowiedzUsuń
  8. a rozmyślałam nad ciemnym blondem , ale był jak brązowy i taki jasny blond mam , prawie biały
    : )

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro , bo dopiero bd je malować : )
    ale zdjecie na pewno dodam : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...