17 lip 2011

[*]

 Miał być post. Nie będzie. Karolek miał wypadek . Nie zyje.

14 komentarzy:

  1. Przykro mi , współczuję , ale wiem jak to jest stracić bliska osobę . ...

    OdpowiedzUsuń
  2. przykro:( A co się stało? Jeśli można wiedzieć:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje..

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde...
    kim on był dla ciebie?

    współczuję... tyle młodych ludzi teraz odchodzi... to straszne, i niesprawiedliwe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, bardzo Ci współczuję :< trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co czujesz.. :( I wiem, że słowa ''przykro mi'' ''współczuję'' nie pomogą. Trzymaj się! Widać tak miało być:(((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bardzo wiem co wypadałoby powiedzieć, bo żadne przykro mi ci teraz nie pomoże. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo mi przykro... Na pewno nie będzie Ci teraz łatwo, ale trzymaj się jakoś!

    OdpowiedzUsuń
  9. przykro mi (*)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...