11 cze 2011

Słów kilka o samoopalaczu

      Dziś obiecana recenzja samoopalacza ; )Piszę ją z WAXem na głowie ;)

Avon, Sun+  - samoopalacz do twarzy i ciała do jasnej karnacji. Właściwie nie wiem, co skłoniło mnie do kupna samoopalacza. W każdym razie - nie żałuję ;) Kosztował 19.90 zł . Jest bardzo wydajny i przyjemnie pachnie - czuć nutkę wanilii ;) Ku mojemu zdziwieniu - zero śladów na prześcieradle czy ubraniach. W ciągu kilku godzin otrzymałam efekt kilku dni biegania na solarkę ;) Samoopalacz "trzyma" mi się na skórze piąty dzień, a wszyscy są zachwyceni moją opalenizną ; ) . Minusy? Tak. Ucierpiały na tym moje paznokcie, zrobiły się żółte. Następnym razem użyję rękawiczek ;) Plusy ? Oczywiście! Przyjemny zapach świetna formuła, łatwa aplikacja. Za 20 zł mamy 120 ml ( w kat. 9/2011 za 16,90 zł ) Kupię następny ? Gdy tylko skończy się ten :)







Używałyście tego samoopalacza ? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat ? a może polecacie jakieś inne ? 

+ zakupy z dziś : 

4 zł sztuka : ) mam je obecnie na paznokciach i są super :)


Jak mija dzień? :)

21 komentarzy:

  1. Świetne kolory lakierów .Zakochałam sie <3
    Z avonu kupiłam sobie spray wspomagajacy opalenizne,ale jeszcze go konsultantka nie przyniosla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam się do szanownych obserwatrorów! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery. Ja mam jakiś samoopalacz z oriflame, zaraz go odgrzebię i może wypróbuję :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lakiery!
    Jaki ma nr ten pierwszy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jjeju chyba sobie kupię :) Fajne lakiery , szczególnie ten niebieski ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory lakierów ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie lakiery ja mam na poznokaciach koralowy czy taki jak twój od lewej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski jest boski ;D A do jakiegokolwiek samoopalacza nie mogę się przekonać ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak, samoopalacz by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze się boję, że będę miała plamy :( Lakiery śliczne :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    http://bella-wpogonizamna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne lakiery, cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomarańczowy czy tam morelowy lakier- mistrz! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory tych lakierów ;) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam ostatnio nad kupnem tego samoopalacza, ale wstrzymałam się z zakupem. Ale teraz gdy potwierdziłaś jego dziłanie. Zamówie go!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja 1 przygoda z samoopalaczem była tragednią, której wole nie wspominać ale dobrze że tobie wyszło to na dobre haha ;) Weź zainwestuj w brzoskwiniowy lakier do paznokci wygląda nieziemsko :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jednak sie troszeczke boje uzywac samooplaczy ;-) , nie wiem dlaczego ale zawsze mam wrazenie, ze zle rozprowadzam.

    OdpowiedzUsuń
  17. to będzie coś strasznego ...
    fantastyczne te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie ze napisalas o tym samoopalaczu bo ja wlasnie jakiegos potrzebuje!:) i wiem juz jaki to bedzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. mi mija dzien super jestem u kuzyna i nadrabiam blogi ; ) a mam ich spooro ;/ niestety
    a zakupy - genialne kolory lakierów a co do recenzji przydatna bo planuje kupić samoopalacz czy coś w tym guście ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...