5 cze 2011

Outfit + Avon

     Witam ! :) Jestem strasznie nie wyspana. W piątek przyjechała Ola z Niki, a wczoraj klasowe ognisko i rozmowy do późnaaa z Krystianem. Niestety, dziś czeka mnie nauka. J.niemiecki i geografia. Biologię zaliczyłam na 5! Później muszę jeszcze zrobić kilka doświadczeń z fizyki na ocenę celującą:)

A teraz wstawiam outfit i małe zakupy z Avonu .



 nie cierpię moich nóg. Spodenki mamy, top sh.

paznokieć malowany na szybko - chciałam sprawdzić kolorek lakieru :) + samoopalacz.

Na dniach chcę wypowiedzieć się na temat lakierów z Avonu - tych szybkoschnących. Następnie o tych zwykłych :) Po pierwszym użyciu samoopalacza jestem zadowolona :) 

19 komentarzy:

  1. super wyglądasz i piękne masz nogi :)
    lakiery też super.. ;DD

    ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty są fajne :) Pozdrawiam serdecznie,
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny! :)
    + u mnie też ootd, zapraszam!
    catchinlucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, że te samoopalacze bosko pachną

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz i te spodenki ja na takie poluje ale one za pewne są jeszcze z tych starszych lat ; (
    ja mam romans z niemieckim ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! Gratuluję zaliczenia i powodzenia w dalszej nauce :).
    Ładny outfit, szczególnie spodenki mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spodenki i blog. ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty są swietne , tez nienawidzę swoich nóg , a raczej moich ud - są grube .

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz bardzo kobieco w tym zestawie:) ja niedługo będę robić kolejneee szorty!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne spodenki :)

    Fajny blog - poobserwujemy się nawzajem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szorty! wiesz co? mi jakoś lakiery z avonu nie przypadły do gustu, bo brzydko pokrywają płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. eh .. pozostają tylko ćwiczenia :) Ja zacznę od października , hahah . ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż, jeśli tylko chcesz, zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne masz nogi , jak i bloga;]

    obserwuje . zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny outfit!
    zapr do mnie na notkę :
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko outfit, też mam maskę WAX, którą widzę u cb na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ;)
    Genialny blog :****

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. spodenki bardzo fajne, aż sama sobie chyba podobne zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! slicznie wygladasz Asia,ale jestes zgrabna!!=)zadroszcze ze schudlas,ja nie moge;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...