27 mar 2011

Crazzy Krzysiek

Witajcie dziewczyny ! Brr na dworze zimnooo! -_- . Ale przynajmniej trochę słoneczko świeciło dziś. Rodzice wracają wieczorem , a mój młodszy brat nie może się ich doczekać . Zobaczcie same co młody wykombinował, by zająć sobie czas :


hahahahah ; D 







Spodnie - ???
Bluza jeansowa - z Niemiec
Pasek - z jakiejś gazety
Kapelusik - Miss Pierrot
Korale - Efekt

Biżu : 
Avon (autobusik + gwiazdka nie widoczna na zdjęciach) ,
Efekt ( paski z ASIEK i K <3 ),
gazeta ( druga od dołu, ta z fioletową kokardką )
Prezenty : z Turcji  ( z niebieskim oczkiem )
i znad morza ( różowa )

17 komentarzy:

  1. Nie no chłopak wymiata.;DD Myślałam że to dziewczyna.;DD A zestaw bransoletek jest śliczny.;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha dobre:) a twoja stylizacja swietna tylko pasek bym zdjela

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ; D
    Super !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. `twój brat ma sexy nogi, ahahahahah ;dd
    ojj ja też ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie i zabawnie ;D Zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież Ty chuda jesteś :) po co jeszcze chudnąć chcesz ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie, dziewczyna wyżej ma racje, jesteś szczupła, nie ma sensu sie odchudzać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, fajnie .;)
    +zapraszam na mojego bloga:
    www.Claa-udia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. padam! ile on ma lat? :)


    ____


    carmesi91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do obserwowania mojego bloga. xoxo, K

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha jak mój brat był młodszy to dawał mi się przebierać, chociaż tego nie cierpiał. A Twój, tak z własnej wolixD

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi przypomniałaś jak moja siostra przebierała się w moje ciuchy!! :P Idę jej to wypomnieć :)
    Świetny jest twój brat :d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne przebieranki:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, Twój brat wygrał wszystko. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...