8 mar 2011

Shopping : sh again (3)

 Przyjmij życzenia Babo Kochana od drugiej baby z samego rana.
Niechaj dzień cały będzie radosny, bądź zdrowa Babo aby do Wiosny!
Szczęścia życzę Tobie, sobie i Kobietom na całym globie- 
by marzenia się spełniły i nas chłopy wyręczyły! :) 
My dziś drinki i kaweczki - nasze święto dziś babeczki !: )

Spełnienia marzeń wszystkim Kobietom ! : )

Po ostatnim sprzątaniu rzuciło mi się w oczy kilka ciuchów, w których zwyczajnie nie chodzę, bo są za duże ;< . Ale choroba zrobiła swoje i te kilka kilo mniej mam. Zastanawiam się co zrobić z tymi ubraniami. 


część ciuszków :) 

I moje reeboki przyszły ! ; d 


Ha , właśnie tatuś przyniósł mi kartkę z Wielkiej Brytanii, którą listonosz zostawił !: ) Dostałam ją od Heather ;d Oczywiście wszystko za sprawą postcrossing.com :) 


+ dzisiejszy bałagan na głowie ;) 


Buziaczki ! : * Mykam się kurować, bo dalej chora !

8 komentarzy:

  1. mam takie same buty tylko innego koloru ! :D
    fajnie tu u ciebie . ; ))
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczki super:)wystaw na all:P reeboki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie ;D
    Zdrowiej ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej! dziękuję za życzenia. podoba mi się kokarda na twojej głowie i bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam reeboka ,ale wolę adidasy za kostkę, ale te też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...