5 mar 2011

TAG : 7 faktów o mnie (1)

Hej =* . Wieczorem powinna się pojawić jakaś porządna notka =d . 


A tymczasem zostałam zaTAGowana przez  Emilię : )


Zasady tego TAGa:

1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.

Dziękuję jeszcze raz Emilii z bloga kosmetyczny-mus
7  faktów o mnie : 

 1. Szczerze lubię się uczyć ;d. Może to dziwne, ale to zwyczajnie sprawia mi przyjemność  :) .
 2. Uwielbiam spędzać czas z Krystianem =*.  jak na belce - jaram się nim :d
 3. Bywam naiwna, czasem za bardzo.
 4. Jestem cholernie wrażliwa, płaczę przy wszystkim ;d
 5. Lubię pisać opowiadania, które możecie przeczytać tu : a-m-o-u-r.blog.onet.pl , aczkolwiek już ich nie piszę.
 6. Uwielbiam czytać blogi o modzie, kosmetykach. Inspirują mnie.
 7. Strasznie choruję, co chwilę na coś nowego ; < 

7 blogów na które najczęściej wchodzę : 



 =*

8 komentarzy:

  1. Też lubię się uczyć:) Dodaję do obserwowanych i cieszę się, że podobają Ci sie moje pierścionki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam Cię do listy osób, którym dziękuję za OTAGOWANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nienawidzę się uczyc ;p dzieki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    Również lubię wchodzić na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym lubieć się uczyc ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...